#CINETAG

Larunbat arratsaldeetarako aisialdirako alternatiba: #CineTag.

Gazteei zuzendutako jarduera honetan, mundu garaikidearekin zerikusia duten ospe handiko sei film proiektatu eta aztertuko dira. Saio guztiek aurkezpen bat eta ondorengo solasaldi bat izango dute, material gehigarriarekin batera.

CineTag egungo gizartearen alderdi garrantzitsuen aurrean begirada gogoetatsua sustatzeko helburuarekin sortu da. Zinema bezalako tresna boteretsu bat erabiliz eta izenburu sorta zainduz.

Ez da kolektibo bati zuzendutako jarduera, harekin eraikitako jarduera baizik, eta, horregatik, eztabaida irekiko agertoki baten gainean garatuko da.

Film bakoitzetik analisira hobekien gonbida daitezkeen gaiak (tag-ak, ingelesez etiketak.) aterako dira. Nola lotzen da gizakia naturarekin? Noraino izango zinateke amets batengatik sakrifikatzeko gai? Totalitarismoari immuneak gara? Zein da informazioa sentsazionalismotik bereizten duen muga?

Gai horiek eta beste batzuk aztertuko dituzte Francis Mauch kazetari eta kultur kudeatzaileak eta Arturo Barcenilla zinemazaleak dinamizatutako sei saiotan.

Proiekzioak Gaztediaren Etxeko ekitaldi aretoan egingo dira, sarrera doan izanik.

Programazioa izenburu eta data hauek osatzen dute:

2020ko urtarrilaren 11 • 17: 30ean

LA PRINCESA MONONOKE

Zuzendaria: Hayao Miyazaki

Urtea: 1997. Generoa: animazioa, fantasia. 133 min.

Sinopsia: printze batek bere burua basoko printzesa baten eta mekanizazioaren abusuaren arteko gatazka batean sartuta ikusten du.

Tagak: ekologismoa, Natura, Sintoismoa, Feminismoa, Tradizioa, Modernitatea.

2020ko urtarrilaren 25a • 18: 00etan

NIGHTCRAWLER

Zuzendaria: dan Gilroy

Urtea: 2014. Generoa: thriller. 113 min.

Sinopsia: istripu baten lekuko izan ondoren, Lou Bloomek (jake Gyllenhaal), lanik aurkitzea lortzen ez duen gazte grinatsuak, Los Angeles hiri arriskutsuan kazetaritza kriminalistaren mundua dirua irabazteko modu gisa deskubritzen du. Bere lana krimen edo istripuen agertokietara lle-gar jotzea da, eta gertatutakoa grabatzea, irrati-geneak telebista kate horietakoei saltzeko.

Tagak: kazetaritza, informaziorako eskubidea, sentiberatasuna, lan-merkatua, Deshumanizazioa, audientziak.

2020ko otsailaren 8a • 18: 00etan

WHIPLASH

Zuzendaria: Damien Chazelle

Urtea: 2014. Generoa: drama. 103 min.

Sinopsia: Andrew Neiman jazz bateria jotzaile gazte eta handinahia da. Aitaren ibilbide literarioaren porrotak markatuta, ikasten ari den Ekialdeko Kostaldeko musikako elitista kontserbatorioan gailurrera iristearekin obsesionatuta dago.

Tagak: pasioa, sakrifizioa, Musika, Diziplina, Sumisioa, Ingurumena.

2020ko otsailaren 22a • 18: 00etan

LADY BIRD

Zuzendaria: Greta Gerwig

Urtea: 2018. Generoa: komedia dramatikoa. 94 min.

Sinopsia: Christine McPherson neska gazte bat da, kontrolik gabe maitemindua, oso setatia eta iritzi sutsuak dituena. Horren aurka borrokatzen bada ere, bere ama bezala da, aita lanik gabe geratu ondoren familia uretan mantentzeko nekaezin lan egiten duen erizaina. 2002an Sacramenton (Kalifornia) girotua, aldaketa ikaragarriz markatutako panorama ekonomikoaren erdian.

Tagak: nerabezaroa, ulerezintasuna, familia-harremanak, trantsizioa, emantzipazioa, nortasuna.

2020ko martxoak 14 • 18: 00etan

LA OLA

Zuzendaria: Dennis Gansel

Urtea: 2008. Generoa: drama. 110 min.

Sinopsia: Alemanian, proiektuen astean, Rainer Wenger institutuko irakasleari (Jürgen Vogel) esperimentu bat egitea bururatzen zaio, ikasleei erregimen totalitario baten funtzionamendua azaltzeko. Egun gutxi barru, diziplinan oinarritutako proba kaltegabea zirudiena eta komunitate-sentimendua egoera batera bideratzen ari da, eta irakasleak kontrol oro galtzen du.

Tagak: talde soziala, Arauak, Integrazioa, Totalitarismoa, Bizikidetza, Lehentasuna.

2020ko martxoaren 28a • 18: 00etan

CAPTAIN FANTASTIC


Zuzendaria: Matt Ross


Urtea: 2016. Generoa: komedia. Drama. 118 min.


Sinopsia: Ben Cash eta haren emazte Lesliek zibilizazioaren paradisu apartatu bat sortu dute beren familiarentzat. Eurek eskuz egindako kanpamentu buruaski batean, Benek bere seme-alabei baso betean bizirauteko behar dituzten trebetasunak irakasten dizkie, heziketa fisiko eta intelektual zorrotza eskaintzeaz gain. Baina, fami-liar tragedia batek Cashtarrak kanpoko mundura itzultzera behartzen dituenean, Benek aita izateak suposatzen duenari buruz dituen ideiak zalantzan jartzen dira, eta euren seme-alabek beren ametsengatik ordaintzen ari diren prezioari aurre egin beharko dio.


Tagak: familia, Modernitatea, Hezkuntza, Zibilizazioa, Biziraupena, Askatasuna.